Layout: Old

Im Moment ist es in meinem Freundeskreis wirklich schlimm, alle reden über das Älterwerden und wie schlimm sie das finden- und wenn ich dann sage- ich fände das nicht schlimm, ernte ich verständnislose Kommentare- LOL. Also habe ich ein Layout hierzu gemacht.

LOL – yep – I might have an issue with this right now- everybody is talking about getting older is so terrible – and seriously I do not have a problem with that (not really …really!!!) – LOL – and then my friends look at me as I’m stupid or something is wrong with me.

Journaling: What is all the fuss about getting older? When I’m old I will be wrinkled, funny, kept and sunny- just like this car. Remind me of this writing in 20 years, ok? 🙂

San Francisco, 2001

Supplies: Cardboard, acrylic paints, Collage Press Paper, Basic Grey Paper, Old Musicbook-paper, Hambly Screen Prints Overlay and Rub Ons, KI-Lace, Heidi Swapp Chipboard Letters.

Euch einen schönen Tag- das Wochenende ist ja nicht mehr weit!

Wish you a gorgeous day- finally the weekend is coming closer- yeah!

Comments

  1. Oh I so love the blue hues in this. Quite striking!

  2. Nat, this totally rocks! I love everything about it, but mostly EVERYTHING …it’s so awesome!

  3. Love your LO! And I agree with you, I don’t mind getting older 😀

  4. So cool and funky, love this layout. especially the bold colours!! schönes wochenende für euch beide, und vor allem besseres Wetter für uns alle hier im Norden!!

  5. great stuff!!!

  6. Very cool Layout – LOVE the colours … and the way you interpretated the theme – cool 🙂

  7. Wow! Welcher gesunder blog! das so Begeistern ….:)

  8. Love the vibrancy & the colors in this! I just love your work more and more! You rock K!

  9. This layout is beautiful! Colors and photo work so well together…and I am with ya on the getting old…I am okay with it…for now! 🙂

  10. LOVE ❤ IT Nat!

  11. Hey “Callback”….this stuff rocks! just ROCKS!

    The colors are so deeee-lish!

    ~j

  12. fab lo, love the truck and the journaling !

  13. I am so with you on the getting older stuff! I really don’t get the fuzz about that! Everyone is teasing me already that I am turning 29 which means me being 30 too in a little over a year. WT* I don’t mind!

  14. Very amusing way to look at aging. I do hope you still feel the same way about it when you are in your forties and so on!

  15. Wen interessiert schon die Zahl die in der Geburtsurkunde steht? Wie man sich fühlt ist doch wichtig und ich fühl mich definitiv nicht wie 34…

    Ausserdem halte ich mich an das Motto: akzeptiere das, was Du nicht ändern kannst!

    Eine tolles Layout

  16. Alt? Was ist das schon? Solange man im Herzen jung ist, ist alles ok. Tolles Layout.

  17. Dieses Layout finde ich ganz besonders schön: die Farben, das Foto, das Design…Klasse!
    Ich werde Dich dann daran erinnern, wenn wir uns in 20 Jahren irgendwo zum Kaffeeklatsch treffen;)

  18. Wow dein Layout ist wieder einmalig!!! und jeder ist so alt wie er sich fühlt 🙂 ich mit meinen 37 Jahren fühle mich immer noch wie mit 18 🙂

  19. Seriously, Nat. You are so amazingly talented! I can’t wait to see if you’re one of the Fgirls! Rock on!

  20. I really love the colours of this Nat, just stunning!! love LOVE the photo!

  21. Da schließ mich mich Janine an! Ein Wahnsinns-LO, das weckt einen so richtig auf. Und das zunehmende Alter – stört mich auch nicht.

  22. also ganz so leicht fällt es mir auch nicht- immerhin rollt die böse 3 vorn auf mich zu- aber dein layout macht es ein bisschen leichter- es ist echt schön!

  23. 🙂

  24. Man, man, man. Nat! Das Layout ist wieder der Hammer! Ich sag das von jedem, das Du zur Zeit postest, aber dieses hier ist definitiv mein absolutes Lieblingslayout von Dir.
    Danke für die Inspiration!! 🙂

  25. mensch, man kann sich das leben aber auch schwer machen!! ich habe auch kein problem damit!!
    und dein layout ist so etwas von klasse!! :))

%d bloggers like this: